lørdag den 2. juli 2011

Fuck fuck fuck

noget lort. Jeg var ved at finde alting frem, inden vi skal afsted, og kom tilfældigvis lige til at kigge på mit pasudløbsdato - fuck fuck fuck - det udløb for 2 dage siden - på min mors fødselsdag...

ARGHHHH, det skete bare ikke. Har da altid styr på den slags. Hen og tjekke hvornår borgerservice har åbent - juhuu åbent 1. lørdag i måneden, til kl. 13.00 - fuck kl. er lige netop 13.01. Ringe til borgerservice: Du har ringet udenfor borgerservice normale telefontid, farvel! What, det kan man da ikke bare.

Hvad gør man så, skal vi bare tage afsted, og håbe, at ingen lægger mærke til datoen?? Prøver at ringe til politiet her i byen.
Jamen, du kan bare komme op, så får du et stempel. Der er nogle lande, som ikke godtager det, hvor skal du hen?
Østrig.
Nå, men så skulle det ikke være noget problem.
Hvornår kan jeg komme op og få det stempel?
Vi har døgnåbent(sagt med smil i stemmen)
Jeg kommer lige om et øjeblik!...

Fuldstændig gennemblødt af regn stod jeg oppe ved politiet og fik et stempel i mit pas, mens jeg dryppede hele damens bord til. Det kan du jo ikke gøre for, smilede den søde dame, som stemplede mit pas.

Skal lige ha' mit blodtryk til at falde lidt igen...

3 kommentarer:

  1. Skal vi mødes i Østrig på tirsdag? :-))
    Jeg tror også mit blodtryk var steget til uanede højder hvis jeg havde stået i den situation. Klogt tænkt at ringe til politiet!!
    Jeg anede ikke det kunne lade sig gøre, at stemple et pas så det var gyldig i længere tid. God ferie til jer alle sammen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte ellers på at lukke øjnene og se, om de opdagede noget i morgen i Kastrup.

    Hvor skal I hen ad i Østrig eller kører I bare i gennem på vej til Italien?

    Vi holder de næste 10 dage til i en lille by, som hedder Werfenweng lige syd for Salzburg. Hvor vi tager hen derefter, ved vi ikke endnu. Andet end at vi skal være i Wien senest den 17., så vi kan flyve hjem den 18. :-) Skal jo lige nå hjem inden en vis herres fødselsdag ;-)

    God ferie til jer også!

    SvarSlet
  3. Vi skal videre til Italien, og på vejen hjem tager vi en dag i Østrig, hvor eneste plan foreløbig er at se ørneborgen.
    Vi når hjem en hel uge før vores vis herres fødselsdag :-)

    SvarSlet