fredag den 15. april 2011

Herretur

Det er hvad jeg skal på i weekenden!

Ungerne og jeg tager med manden og hans cykelklub til Harzen for at se på dem kører ned ad bakke, for derefter at tage skiliften op igen, og kører ned igen, ja, lav selv ringen igen og igen og igen.

Det vil sige, ældstemand skal også kører, hvis han tør, for der er nogle heftige hop på de nedkørsler, men han har lånt alt gearet, både hjelm, og kropsbeskyttelse og benbeskyttere. Som om det skulle hjælpe meget, når man som mor skal stå og kigge på. Men stolt det er han. Og glæder sig.

Så må vi se, om jeg tør tage nogle billeder af ham, eller om jeg bare står med lukkede øjne og siger, det er fint skat, det klarede du jo godt....

Men jeg bliver jo så ene høne i kurven, og jeg må ikke engang smøre sandwich til turen eller noget der bare ligner, for åbenbart er halvdelen af fornøjelsen at spise kurrywurst på en motorvejssnask. Regner med, at jeg også skal prøve på at holde min kæft med en masse ting, hvis jeg/manden nogensinde skal ha' lov til at komme med igen ;-) Det er lidt som at blive inviteret ind i Onslow-klubben.

2 kommentarer:

  1. *Fnis* Inge, skal du så afsted i netundertøje? ;-) God tur.Jeg er glad for det ikke er mig der skal kigge på at mine mænd kaster sig ned af sådan en bakke!

    SvarSlet
  2. Hej Annette, heldigvis ingen netundertrøjer eller hvide langbenede underbukser ;-) Og alle mand kom hele hjem :-)

    SvarSlet