mandag den 4. april 2011

Færdiiiigg

Så blev jeg færdig med sweateren :-))) Den skulle jo være færdig til weekenden, så svigerinden
kunne nå at få den til svigerfars sølvbryllup. Og den viste sig også at være velfortjent, for hun er nemlig blevet færdig med studiet - med et 12-tal for specialet. Ikke dårligt, og heller ikke dårlig timing ;-)

Hun blev glad, og det var sørme også de rigtige farver, jeg havde valgt. Hun er rødhåret, så hun er lidt følsom, hvad farvevalg angår. Men hun var glad og meget overrasket.

Så nu kan jeg komme igang med sommerfuglesjalet - når jeg lige har fundet noget garn... Og oversat opskriften.

2 kommentarer:

  1. Vil da bare lige nævne, at jeg jo også er rødhåret :-) Hvis du fik lyst at lave en magen til.. Den er virkelig flot, jeg forstår godt hun blev glad.

    SvarSlet
  2. Tak tak :-) Nu skal jeg så i gang med sommerfuglesjalet, hvis jeg kan tyde opskriften...

    SvarSlet