torsdag den 12. maj 2011

Hvorfor?

Stærkt inspireret af Maren (som helt klart er for sej ;-) så tænkte jeg i går lidt over, hvorfor er det jeg løber? Det gør jeg jo bl.a. for at være lækker nok til at blive kigget på, når jeg går forbi nogen. Det er langt fra den vigtigste grund, men den er da absolut medvirkende :-)

Jeg får da lidt mere fart i fødderne, når jeg skal forbi et par mænd, der går og snakker, og galant træder til side, så jeg kan komme forbi. Så nytter det jo ikke noget, hvis jeg knap nok løber hurtigere end de går, og slæber fødderne efter mig, så skal der da fart på! De skal da også ha' noget for at flytte sig ;-)

Det er da skønt, når en mand kigger efter én, man retter da lige ryggen og løfter hovedet lidt ekstra, og så er det jo egentlig ligegyldigt, hvordan han ser ud, bare han ikke over savler én ;-)

Men jeg løber ikke, så en eller anden (ung) fyr kan stikke hovedet ud af vinduet og råbe Tiiiissseeemaaand efter mig. Det syntes jeg bare er plat.

I dag går jeg i nogle kortere kjoler, end før jeg begyndte at løbe. Jeg syntes mine ben er pænere, og har ikke noget i mod at vis dem lidt frem. Dog syntes jeg, at jeg er blevet for gammel til de helt korte kjoler/nederdele, jeg føler mig ihvertfald ikke tilpas, hvis de er alt for korte, man skal jo også lige kunne bukke sig ned ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar