søndag den 1. maj 2011

Hvad skal man skrive?

Eller rettere, hvad skal jeg skrive?

Det er jo ikke fordi, jeg ikke oplever noget, at jeg ikke har lavet nogle indlæg den sidste uges tid. Vi har jo lige haft påske, med masser af besøg, både den ene og den anden vej. Tur i zoo, grillmad i haven (lammekølle med masser af hvidløg og krydderurter ;-) Den ældste har fået samlet cykel og kørt på den, hans hverdagscykel er blevet hugget...
Skole/hjemsamtale med yngstemand, den ene af mine chefer har fået en blodprop. Og meget meget mere.

Men hvad er vigtigt at skrive om? Hvad er vigtigt at dele med andre, eller måske snare hvad har jeg brug for at skrive om. Hvad skal denne blog handle om? Er det en slags dagbog? Det er det måske, men så må jeg også lige tage mig sammen og få gjort noget ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar