søndag den 1. maj 2011

Løb, løb og løb

Efter mit sidste indlæg må jeg jo igang. I påsken løb jeg 4 gange mandag, onsdag, lørdag og mandag igen. Det var rigtig skønt at få løbet bilturen ud af benene mandag efter turen til Harzen.

Onsdag løb jeg intervaller på den super seje bakke i skoven. Damn det var hårdt men godt. Lørdag var bare en lille opfølger på intervaltræningen. Mandag ville jeg så løbe 6½ km, for lige at starte ugen godt. Men det var monster varmt og mine storetæer fik de ledeste vabler, så den sidste km måtte jeg gå det meste af vejen. Surt surt surt. Syntes lige jeg var kommet ind i en god rytme.

Hvorfor jeg lige skulle få vabler der, ved jeg ikke, måske fordi jeg havde løbet næsten dobbelt så meget som jeg plejer, måske fordi det var meget varmt. Men jeg gik ind i en Løbeexperten for at klage min nød og spørge om råd. Jeg fik en masse sympati, og ekspedienten måtte lige ud i baglokalet og spørge eksperten til råds, men der lød et har hun ordentlige sko og sokker? så er det bare ærgeligt... Men ekspedienten syntes vist det var så synd for mig, at han gav mig et par af deres egne sokker, så kunne jeg da prøve dem :-)

Og det lader til at de virker, ingen vabel i dag! Men jeg har så også fået købt en pimpesten og filet grundigt på mine fødder, så der ikke er så meget hård hud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar