tirsdag den 22. februar 2011

Den kæmpestore bjørn

Ældstemand var inviteret i badeland, så yngstemand og jeg måtte finde på noget at bruge dagen på :-) Vi har "skyldt" ham en tur i biffen siden engang i december måned, hvor der ikke lige gik noget, der faldt i vores allesammens smag ;-)

Vi havde taget bland-selv-slik med fra føtex, det er en smule billigere end det i biffen og en juice, så det var kun billeterne vi skulle nå at hente. Vi fik da også vores pladser, selvom vi var lidt for sent på den.

Filmen var super god, ikke tegnet i vanlig disney facon, men meget mere levende og med meget mere dybde i billederne. Der var kun et par enkelte steder, hvor den var lidt uhyggelig, så yngstemand syntes også, den var rigtig god.

Se mere om den her

Ellers bød dagen i går ikke på så meget. Bortset fra, at min ryg drillede igen. Efter et hold i ryggen mellem skulderbladene midt i januar måned, har jeg flere gange haft enormt ondt i musklerne mellem skulderbladene især i højre side, men en masse varme og et par ibuprofen har taget det værste. Men i går kunne jeg næsten ikke engang løfte min højrearm op over hovedet, det kan jeg i det mindste i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar