lørdag den 19. februar 2011

Sweater til svigerinde :-)

Den anden dag fandt jeg det sødeste sjal på en blog. Og selv om jeg aldrig har strikket med hulmøster før, tænkte jeg, at det måtte jeg bare prøve at strikke. Jeg kunne jo altid ringe til min mor:-)

Da jeg kom ind i garn foretningen, skulle jeg self. lige kigge deres mapper igennem. Og lige der vær mønsteret, jeg har ledt efter i over et år. Min svigerinde har nemlig spurgt, om jeg ikke ville strikke en islandsk sweater til hende.

Mønstret var desværre til en cardigan, men med lidt vejledning fra strikkedamen går det vist *håbe håbe*Så garn er indkøbt,nu håber jeg bare, at hun kan li' den, når jeg engang bliver færdig med den. Jeg har det desværre med at gå i stå, når jeg kommer til ærmerne :-( Men når det ikke er til mig selv, kan det være, jeg ka' ta' mig sammen ;-)
Så langt så godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar