tirsdag den 22. februar 2011

Snyd!

Drengene og jeg gik på sanseudstillingen i dag. Men først ville vi lige ha' os en kop varm kakao at varme os på. Desværre var alle bordene på Cafébiografen optaget, så vi gik videre til The Room. Jeg har spist der en enkelt gang og det var udemærket.

Men når man får en stor kop varm kakao til 37,- kr. Og det så er opvarmet Matilde kakaomælk med flødeskum, så føler jeg mig meget snydt!!! Det smager ikke af noget som helst! Og ikke så meget som et lille stykke chokolade el. en lille småkage var der til. Totalt elendige flade små skeer, så drengene ikke kunne nyde flødeskummet ordentligt. Når jeg betaler for sådan en kop, ja så føler jeg mig snydt...

Sanseudstillingen derimod var god, drengene nød den, at finde de små huler og klatre i bjergene, gå gennem månen og alle de andre små ting, som er på udstillingen. Begge drenge syntes, den var bedre end sidste år. Det syntes jeg faktisk også :-)

Ingen ko på isen
For kommunen har saltet igennem og derfor ingen is på min løberute i dag. Mine skinneben er dog ved at være trætte af at løbe på asfalt og hård jord, men så længe det kun er den sidste km, så går det nok lidt endnu. Og jeg savner min sædvanlige rute.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar