lørdag den 19. februar 2011

Første feriedag

Ikke de store vilde planer i dag. En stille og rolig morgen efter lidt for meget rødvin i går ;-)
Dejligt at manden og ungerne lader mig sove lidt længere, selv om manden meget tydeligt fortæller, hvornår han syntes, det er ved at være tiden, at jeg står op. Han starter nemlig sin kaffekværn...

Ældstemand blev inviteret i svømmehal, så yngstemand måtte med os en tur op i byen og ose lidt. Det var han absolut ikke tilfreds med. Lige indtil han så spændende ting i Inspiration. Der var en stor udstilling med Rice-produkter lige inden for døren. Og bagefter kiggede han på hoptimister. Mor, sådan én ønsker jeg mig til min fødselsdag... Og dem kan jeg også rigtig godt li', man bliver i godt humør, af at skubbe lidt til sådan én, når den står der og nikker med hovedet.

Yngstemand har ret svært ved at aktivere sig selv, det er ikke sjovt at være alene, når man er vant til, at der er en anden, som gør det hele.

Ingen vilde planer for resten af ugen. Manden skal på arbejde, så det er kun ungerne og mig, som skal finde på noget. Mon ikke det bliver til nogle boller og kager og noget varm kakao et par af dagene. Og Sanseudstillingen  skal vi også besøge, det plejer vi. Håber den er bedre end sidste år. Den syntes jeg var lidt tam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar