fredag den 25. februar 2011

Teenagere og muffins, der bliver til cupcakes

Dagen i går var som hyggelig nok, men sådan en flok teenagere kan altså larme ret meget. De leger jo ikke mere, så de skal finde på andre måder og udfolde sig på, og det bliver gennem slåskampe, drillerier og kilderier. Noget af det går jo ud over lillebror, men hvis han vil være sammen med dem, må han mere eller mindre leve med det.

Der har ret konstant været 3 teenagere det sidste døgns tid. Nu er vi heldigvis nede på 2. Men det er også en udfording for køleskabet, for det bliver godt nok raseret og åbnet, glemt lukket mm. i en evighed. Manden i huset var også godt træt af dem i går aftes, men efter en lang arbejdsdag, er det jo sikkert også forståeligt nok.

For at imødekomme alle spisende i går aftes, blev der lavet karrysovs a la Suveræne Successer, steget kylling, skåret alverdens grøntsager og frugter, så alle kunne få noget, de ville spise. Det er lidt en udfordring, når den ene besøgende teenager er vegetar, og vi andre absolut ikke er ;-) Et par dage endnu så flyver han til Mexico, og så skal jeg ikke tænke på det et par måneder...

Nu til muffinsne, jeg lavede disse Chokolade muffins. Puttede måske en anelse for meget hakket chokolade i, jeg vejede ikke lige efter ;-) Derefter puttede jeg hvid chokoladesmørcreme på opskrift hugget helt og aldeles herfra.

Så sådan blev en muffin til en cupcake :-)
Og nej, ingen fancy blomster el.l. det er jo drenge, jeg har, og de gider ikke sådan nogle pigeting ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar