onsdag den 22. juni 2011

Der er vist ved at være sommerferie i blogland

Det vælter ihvertfald ikke ind med indlæg i mit blogroll, hvilket er lidt ærgeligt, for jeg har næsten ingen kursister tilbage her sidst på sæsonen. Det kræver altså noget læsestof, gider ikke og sidde og læse de samme aviser igen og igen. Så meget nyt sker der alligevel ikke.

I går bød ellers på en del shopping. Ældstemand skulle ha' nye sko, regnbukser og måske en varm trøje.

Vi fandt hurtigt nogle sko, han kunne bruge og gerne ville ha', og de var selvfølgelig ikke i den rigtige størrelse, så de kommer først på fredag fra Nyborg butikken, men bare det senest er der, for de skal med ham til Sverige på søndag.

Han fik så også lokket en Humör cardigan ud af sin mor, dem til ½ pris duede selvfølgelig ikke, for dem havde alle andre.

Efter aftensmaden gik mindstemand og jeg så en tur i Magasin, som havde førudsalg. Han fik sig en t-shirt og et par joggingbukser. Drengen insisterede på at købe en T-shirt til sin far. Så det gjorde vi. Og for en gangs skyld blev den også vel modtaget, det er ikke så tit, manden synes det er godt nok, det jeg køber til ham.

Desværre havde jeg lovet drengene isvafler med guf efter aftensmaden, så helt usplattet efter 3 timers shopping med børn på slæb, måtte jeg i gang med at piske æggehvider, men der blev guffet ;-) Det der Baskin Robbins is er slet ikke værst, især mynteisen er rigtig god :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar