søndag den 19. juni 2011

Tilbage igen

Så er jeg kommet igang med løberiet igen efter 14 dages pause. Hvor er de kedeligt kun at løbe 2 km. det er jo ingenting - ok, med 14 dages pause, så kan jeg godt mærke, hvor hurtigt kondien egentlig forsvinder.

Musklerne om knæet bliver stramme, også hvis jeg går for meget, så helt væk er det ikke, men det gør ikke længere ondt, når jeg går/løber/cykler, så fremskridt - jubiii

Jeg har også købt ny løbesko, nogle dyre nogle af slagsen, men jeg havde et gavekort, som jeg fik fra arbejde til min fødselsdag, så det hjalp lidt på pengepungen. Men en meget sjov oplevelse at træde ind i den lille butik, og få en så personlig betjening.

Først kiggede han meget nøje på mine gamle løbesko for at se, hvordan de er blevet slidt. Derefter fandt han så først 3 par frem og senere 3 mere. Jeg fik det første par sko på, og så sagde han: og så løber du lige en tur i dem...

Og jeg sagde: udenfor? Ja, du løber bare lidt ned af sidegaden derhenne...

Det gjorde jeg så, i alle 6 par sko, nr. 3 par vandt, med nr. 6 par på en outsiderplads, godt nok ville han sælge mig dem for 500 kr, hvis jeg købte begge par, men det er altså mere, end min pengepung kan holde til, når sommerferien er rykket så tæt på.

Hvor var det så henne, jeg fandt denne butik? Lige her og hvad blev det så for nogle bare helt røde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar