tirsdag den 28. juni 2011

Kedeligt

Mit job i denne uge er ret kedeligt. I dag har jeg f.eks. 1 enkelt kursist tilbage, og han skal gå tideligt. Måske kommer den anden tilbage, når der møder andre ind på hans arbejde, men der skal være én til at passe telefonerne, før han kan gå.

Jeg har gjort alle tastaturer rene, tørret borde af, skærmene fik en tur i sidste uge, så de trænger ikke. Måske jeg skulle rydde lidt op? Ej vel.

Facebook er lukket, så jeg kan heller ikke chatte med andre, der er på arbejde ;-) Jeg kunne selvfølgelig gi' mig til at spille på kom og vind. Eller skrive den mail til dem vi skal bo hos i næste uge, så vi lige kan får afklaret et par spørgsmål. Men når der ikke er så meget at lave, så bliver man(jeg) doven... Og så får jeg stort set kun læst nyheder og blogs ( så skriv dog noget, bare et eller andet, så skal jeg nok læse det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar