onsdag den 1. juni 2011

øv altså

I søndags tog jeg mig en ekstra lang løbetur, det var skønt vejr, ikke for varmt, og sidst på turen kun lidt støvregn, som bare kølede lidt. Men mit venstre knæ syntes ikke, det var en god tur :-(

Resten af søndagen gjorde det ondt, og jeg vågnede flere gange i løbet af natten til mandag. Ringede til lægen for at få råd, og han sagde, at han ikke ville kigge på det før om 14 dage!!! og at jeg ikke måtte løbe i mellemtiden :_( Det ka' jeg da ikke, så kan jeg ikke sove om natten for mine kriblende lægge.

Heldigvis gøre det ikke særlig ondt mere, det har heller ikke været så slemt, at jeg har måttet humpe rundt. Og min læge var så sød at give mig en tid om en uge. Men det er stadig lang tid.

Løb er mit frirum, her jeg får hovedet med, tænker alt muligt(ja, det sker!), her ingen stiller krav eller skal serviceres... Med andre ord MIN TID, som jeg prøver at prioritere højt, for alles skyld. Og når nogen siger, at man ikke må, så får man jo bare endnu mere lyst til at gøre det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar