torsdag den 17. marts 2011

Hår

Desværre de steder, man ikke vil ha' dem. Har jeg masser af...

Så i går fik jeg taget mig sammen til at gøre noget ved dem. Havde en tid hos en kosmetolog, som hev det hele ud ved rod. Eller det vil sige ikke "det hele". For jeg går ikke indfor at få fjernet alt håret - Jeg er en kvinde, ikke en lille pige. Og kvinder har altså hår på. Men på benene og i bikinilinen er det bare ikke særlig lækkert. Især ikke når man (som jeg) har en bikinilinie, som næsten går halvt ned på indersiden af låret og næsten helt ud til hoftebenet... Så er der altså en anelse mere, en nødvendigt.

Det gør faktisk ikke så ondt som frygtet. Det er ret hurtigt overstået, og så er smerten ret kort, hvis man ikke lige tæller det første bad med. For der svier det altså lidt.

Når jeg nu var igang, så fik jeg også lige taget indersiden af ballerne, og nej, det gjorde faktisk ikke ondt, mindre ondt end bikinilinien ihvertfald. Men lidt underligt at ha' en fremmed til at pille bag i. Lidt sær fornemmelse, når hun hev af lige ud for numsehullet, for så trak hun godt i det også ;-) Og nej ingen billdeder til dette indlæg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar