fredag den 11. marts 2011

Øv øv og atter øv

Jeg bliver ved med at få hold i nakken. Det er 2. gang i denne uge. Og jeg ved ikke hvilken gang i år. Jeg har snart spist en hel pakke ipren, for de tager lige det værste, så jeg kan få sovet om natten. Nu må jeg få taget mig sammen og komme til lægen. Har også lige fået brev om livmoderhalskræftundersøgelsen (dælme et langt ord). Så det kan være, jeg skal tage mig sammen og få lavet et 40-års tjek af kadaveret. Kan lige så godt få den helt store tur, hvis jeg alligevel får slæbt mig derop.

Men hvad bør man få tjekket?

Blodtryk
Kolesterol

De brude begge være fine, har ikke stress, er ikke overvægtig, spiser nogenlunde varieret(ok ingen fisk, men ellers). Noget andet, jeg skal tænke over??

2 kommentarer:

  1. Sådan en ældre sag som dig Inge, bør vel også få tjekket om der er begyndende gigt, B12 vitaminmangel eller knogleskørhed :-) Undskyld, jeg kunne ikke lige dy mig! Det lyder som en god ide med et tjek hos lægen. Lægen ved helt sikkert hvad man "plejer" at tjekke. Diverse vitaminer og blodprocent synes jeg er rart at vide. God bedring med nakken.

    SvarSlet
  2. Tak tak, og helt i orden(jeg bad jo selv om det;-)

    SvarSlet