tirsdag den 8. marts 2011

Løb og atter løb

I søndags løb jeg ud til den stejle del af en af mine løberuter og så sku' den ha' intervaller op ad bakken. Så i det skønneste solskin løb jeg ca. 1 km opvarmning derud, og så 6 intervaller op ad bakken for fuld hammer. Og rigtig fedt, bare at gi' den gas, og så gå ned igen. Men det er svært at gå stille og roligt ned, når pulsen er helt oppe, så synes kroppen, at der skal tempo på.

Løbeturen hjem igen var sej, for et eller andet gjorde de intervaller altså, så jeg skulle helt vildt meget tisse, ja, jeg vil næsten skrive pisse ;-) Så jeg måtte knibe sammen hele vejen hjem, men det er selvfølgelig også ret sundt at få trænet bækkenbunden...

Men om sådanne nogle intervaller virker, det aner jeg så ikke, for på min løbetur i dag, havde jeg nu mere betonklodser end ben, ja bare smid mig i havnen og se hvor hurtigt jeg synker til bunds! Så ingen grund til at ta' tid. Heller ikke selv om der ikke var et eneste rødt lys på turen. Det kunne jeg ellers godt lige ha' brugt i dag. Måske man skulle ha' sådan en lille omskifter ting i lommen, så man kunne få rødt/grønt lys, som man lige havde brug for, så ville jeg da være fri for at brokke mig over det ;-)

Faldt over en blog den anden dag, hvor affiliat-links blev diskuteret. Som ret ny i blogverdenen anede jeg ikke, at det eksisterede i den udstrækning. Men jeg kan da heldigvis så meget på en computer i dag, at jeg kan se, om linket er et der linker direkte eller om det går via en form for tæller. Måske jeg skulle slå mig ned som prof. løbeblogger og tjene penge på det?? Få nogle sponsorater mm. Ok. det kræver nok en hel del flere faste læsere - hæ hæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar