lørdag den 26. marts 2011

Så nåede jeg så langt

På svigerindens sweater. Prøver nemlig at blive færdig med den til næste weekend, så hun kan få den der. Shh, hun ved stadig ikke, at jeg er igang med den, så det skal være en overraskelse. Håber, at den er stor nok, for den ser lidt lille ud. Men jeg håber, at den "vokser lidt", når jeg lige får det sidste stykke færdigt.



De der raglanærmer er faktisk slet ikke så sværre at lave, og det betyder endnu mindre syarbejde, for jeg hader altså monteringen af sådan en sweater, den kan ligge meget længe, inden jeg får mig taget sammen til at sy sådan én sammen. Men her, er der kun lige de små huller under armene og alle de løse ender - se det kan jeg li'!!

1 kommentar:

  1. Wow Inge, det er du godt nok sej til! Sikke en heldig svigerinde du har.

    SvarSlet