onsdag den 2. marts 2011

ARghhhh

Jeg er normalt ikke bange for at blive gammel, og min fødselsdag i maj måned generer mig ikke en dyt( endnu i hvertfald;-)

MEN MEN, jeg har fundet et gråt hår, et kæmpe tykt og glinsende gråt hår, se det skræmmer mig fra vid og sans, for alder er ingenting, men grå hår, så er man gammel!!

Det nytter jo ikke noget at hive det ud, for så bliver jeg bare skaldet om et par år. Det kan farves eller leve med det... åh, jeg ved det ikke, normalt er jeg meget glad for min hårfarve, men det har da været skrig rødt. Og en gang skyldefarve holder helt vildt godt i mit hår, egentlig skulle det være ude af håret på 6 uger, men i mit holder gerne 3 mdr. eller mere.

Jeg vil ikke være gråhåret!!! Basta - Bum...

3 kommentarer:

  1. *Fnis* Det er absolut et minus! Jeg kan godt se, at det er et skråplan at hive håret ud, men det første er vel ok at hive ud, bare lige for at statuere et eksempel :-))

    SvarSlet
  2. PS - god ide du har lavet en blog, jeg er hver10fald glad for at følge med :-)

    SvarSlet
  3. Tak tak, ja, jeg er jo nødt til at finde ud af, hva' det er for noet, hvis jeg skal underviser andre i det ;-)

    Mht. at hive håret ud, så bare for at skræmme de kommende grå hår væk?? Kunne jeg self. godt, men jeg kan ikke lige finde det igen... Og har egentlig ikke lyst til at lede.

    SvarSlet