søndag den 13. marts 2011

Styrt og løb

Heldigvis ikke styrtløb ;-)

På min løbetur fik jeg en stor forskrækkelse. Lige efter et lyskryds på vej ind i Ansgar Anlæg overhaler en ung fyr mig på sin mountainbike. Ca. 5 m efter han har overhalet mig, ryger han ud over styret og ned i asfalten og får cyklen lige i ryggen. Han ruller rundt og er oppe at stå i næsten samme bevægelse. Da jeg når hen til ham, er han tydeligt rystet, og han halter lidt. Men han påstår, at han er ok. Puhh, adrenalinen pumper lige lidt ekstra.

Løbeturen var ellers fin, godt tempo og dejligt at være tilbage på min sædvanlige rute igen. Men nogle blødere stier ind i mellem. Det kan mine ben godt li'. Hvis ungerne ikke havde været så irriterende at gå ud og hoppe på trampolinen, så havde jeg kunnet se min tid sådan ordenligt (Vi har dørtelefon på, hoveddøren er låst. så jeg måtte først om og hente deres nøgle, inden jeg kunne komme ind)

Med alt venten på de lukkede mig ind, finde dem og lige snakke lidt med dem. Og lige tjekke ham, der styrtede, så tog turen 32 min. Det er en ok tid for alt det :-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar